Dane firmy:

Agencja Interaktywna AR-Creative Anna Świderek ul. Kazimierza Wielkiego 14, 47-400 Racibórz, NIP 6392012098

E-mail: kontakt@ar-creative.pl

Godziny pracy: poniedziałek – piątek  8.30 – 14.30

Napisz do mnie! Odpowiem na wszystkie Twoje wątpliwości i pytania.

Najczęściej zadawane pytania

Czas dostarczenia projektu omówimy wspólnie, jest dopasowany do wybranej usługi oraz mojego kalendarza. Od kiedy natomiast płynie ten czas?  Za każdym razem sytuacja jest nieco inna. Wszystko zależy od tego jaką usługę wybrałaś, czy masz przygotowane swoje materiały,  czy opierasz się wyłącznie na mojej wizji, czy mamy dopięte formalności i ile osób jest „w kolejce”. 

Dla każdego projektu przysługują dwie sesje poprawkowe. Dotyczy to wszystkich usług: stron i sklepów www, projektów graficznych, identyfikacji, itd.

Umowę podpisujemy obowiązkowo w formie skanów online w przypadku wszystkich większych zleceń. Przy pozostałych, mniejszych usługach nie ma zazwyczaj takiej konieczności, ale jeśli masz na to ochotę, to mogę przygotować odpowiedni dokument.

W przypadku projektów w cenie do 500 zł płatność najczęściej następuje z góry, lub jeśli jest taka konieczność w dwóch równych transzach. Jeśli zlecenie opiewa na kwotę wyższą, niż 500 zł proponuję rozliczenie na zasadzie „połowa przed, połowa po” 🙂

Oczywiście wystawiam faktury vat 23% dla każdej płatności. Jeśli jest taka potrzeba mogę wystawić fakturę proforma interesujące Cię usługi (np. kiedy korzystasz z dofinansowania na otwarcie lub rozwój firmy).

Tak naprawdę najbardziej zależy mi na tym, żebyś dobrze czuła się z projektem, dlatego jeśli masz swoją wizję, pomysły, przykłady co Ci się podoba, to bardzo chętnie Cię wysłucham. Porozmawiajmy telefonicznie – skorzystaj z formularza kontaktowego i umów się na darmowe 10-minutowe konsultacje. Poza tym dobrze, jeśli masz już np. teksty, które będą użyte w projekcie.

Etapy współpracy

Na samym początku poproszę o wypełnienie formularza, który pozwoli mi lepiej poznać Ciebie i Twoją firmę. Dokonam też precyzyjnej wyceny i podam czas realizacji. Na pewno będziemy musieli wymienić kilka maili lub porozmawiać przez telefon, żebym mogła lepiej zrozumieć Twoje oczekiwania.

Jeśli zaakceptujesz moją wycenę oraz termin, to na tym etapie domykamy kwestie formalne – podpisujemy umowę (opcjonalnie) oraz rozliczamy się z zaliczki (lub całości należności z góry w zależności od projektu). Następnie umawiamy się na 30-minutowe spotkanie – online, bądź telefonicznie. W czasie spotkania rozmawiamy o najważniejszych założeniach i swoich oczekiwaniach podczas współpracy. Następnie przechodzę do przygotowania koncepcji projektu.

Teraz tworzę projekt. Kiedy wszystko jest gotowe, daję znać, byś mógł/mogła przygotować poprawki, uwagi i sugestie do wykonanej przeze mnie pracy. Następnie wdrażam je i znowu czekam na informacje od Ciebie. W zależności od pakietu masz jedną lub dwie sesje poprawkowe.

Po otrzymaniu ostatecznej płatności wszelkie niezbędne dane oraz pliki przesyłam Ci drogą mailową lub przez wetransefer. Jeśli zamówiłeś/aś u mnie stronę internetową lub sklep, to przenoszę je na serwer oraz podpinam właściwą domenę. To najprzyjemniejszy etap ze wszystkich.